»Za mesto po dveh« je skupina ljudi, ki z različnimi projekti spodbuja hojo, kolesarjenje in uporabo javnega prometa v mestu. Ulico razumejo kot javni prostor, ki poleg transportne vloge nudi tudi prostor za srečevanje in pogovor. Blaž Lokar, idejni vodja te pobude, nam bo podrobneje predstavil njihove poglavitne principe in načela; kako načrtovati mesta, soseske in ulice, da postanejo privlačni za bivanje? Zakaj prometna paradigma, ki temelji na pretočnosti (avtomobilskega) prometa in zagotavljanju dovolj velikega števila parkirnih mest, danes ni več vzdržna? Trditve bo avtor podkrepil s primeri dobrih praks iz tujine – mest, ki so tudi ob upoštevanju omenjenih načel dosegla izredno visoko stopnjo kakovosti bivanja, kazalca, ki se danes uveljavlja kot eden izmed najbolj pomembnih v neizprosnem globalnem tekmovanju za konkurenčnost med svetovnimi mesti. Tega se čedalje bolj zaveda tudi Ljubljana, ki je v zadnjem obdobju s prenovo starega mestnega jedra in njegovim zaprtjem za motorni promet naredila pomembne korake v tej smeri. Gost nam bo predstavil tudi svojo idejno zasnovo nekaterih ljubljanskih ulic, kot so Cankarjeva, Slovenska, Rimska in Slomškova, ki bi s preureditvijo zaživele povsem na novo.